Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.
Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachÄ™cić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bÄ…dź usÅ‚ugami. Jak siÄ™ niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykÅ‚ad ulotek najczęściej majÄ… zakres informacyjny – to naturalnie dziÄ™ki reklamie mamy siÄ™ albowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach czy usÅ‚ugach, z jakich bÄ™dziemy w stanie skorzystać. Co wiÄ™cej, takie reklamy mogÄ… posiadać także funkcjÄ™ wspierania sprzedaży – w pewnych momentach sÄ… w stanie nam w nastÄ™pstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usÅ‚ugach – tu pomoże ANCHOR. ZwiÄ…zane jest to pomiÄ™dzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykÅ‚ad sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie dobrze jest po prostu przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usÅ‚ugach. Dodatkowo reklama może posiadać funkcjÄ™ manipulacyjnÄ…, o czym z pewnoÅ›ciÄ… już czÄ™sto siÄ™ przekonaÅ‚ każdy z nas, oglÄ…dajÄ…c reklamy chociażby w telewizji.
3. Porady
4. Pobierz teraz
5. Zobacz szczegóły