Ekonomia behawioralna: jak ludzkie zachowania wpływają na gospodarkę.

Wyzwania związane z zrównoważonym rozwojem.

Reklama powinna być w głównej mierze efektywna, by zachęcić kontrahentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jak się niemniej jednak okazuje, jakakolwiek reklama ma również do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek najczęściej mają zakres informacyjny – to naturalnie dzięki reklamie mamy się albowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach czy usługach, z jakich będziemy w stanie skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą posiadać także funkcję wspierania sprzedaży – w pewnych momentach są w stanie nam w następstwie tego przypominać o pewnych produktach czy usługach – tu pomoże ANCHOR. Związane jest to pomiędzy innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, tudzież już w kolejnych okresach, kiedy na przykład sprzedaż zacznie spadać, w owym czasie dobrze jest po prostu przypomnieć klientom o rzeczowych produktach czy usługach. Dodatkowo reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już często się przekonał każdy z nas, oglądając reklamy chociażby w telewizji.

1. Dowiedz się teraz

2. Zobacz szczegóły

3. Porady

4. Pobierz teraz

5. Zobacz szczegóły

Categories: Blog

Comments are closed.

Na jakie rzeczy nale

Biuro księgowe - na jakie sprawy trzeba zwrócić uwagę przy ...

Wiosna w Slovácko

Ekologiczne Domu Szkieletowe: Wpływ i Korzyści W naszych gospodarstwach domowych produkujemy ...

Sztuka propagandy: R

Światło, kamera, akcja: Analiza technik filmowych. Jak nie ulega kwestii, każdy ...

Digitalizacja kina:

Kino 3D: Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość trójwymiarowego kina. Aranżując oryginalne mieszkanie ...

Kino a świadomość

Hollywood w popkulturze: Reinterpretacje klasyków w mediach popularnych. Osoby, który mogą ...